خرید آپارتمان در محله قلهک تهران

 

 آشنایی با محله قلهک

این پست درباره ی قله کوچکی است که در گذشته محل سکونت ده تا دوازده خانوار بوده است، که امروزه این محله سرخ رنگ را همگان به اسم محله قلهک میشناسند و جز منطقه سه و منطقه بالاشهر تهران به حساب می آید. افراد ساکن در این منطقه همیشه از آب و هوای خوب، ساکت و بی حاشیه آن تعریف میکنند که امروزه در میان آلودگی‌های بصری، صوتی و هوایی میتواند توجیحی مناسب برای بالا بودن قیمت آپارتمان در قلهک باشد.

خرید آپارتمان در قلهکخرید خانه در قلهک

قلهک در منطقه سه یکی از محله هایی است که از سمت شرق به احتشامیه نزدیک می باشد، قیمت آپارتمان در قلهک متفاوت بوده اما همان طور که می دانید قیمت خانه در  این ناحیه از شهر تهران بالا می باشد از همین رو خرید خانه در احتشامیه و یا قلهک بسیار سخت است اما برای افرادی که توانایی مالی خرید خانه را دارند قلهک می تواند گزینه خوبی باشد به علت اینکه این منطقه از دسترسی بسیار خوبی برخوردار است.

قیمت املاک قلهک

قیمت انواع معاملات املاک در قلهک بسته به نوع قرارداد اعم از خرید و فروش، رهن و اجاره، مشارکت و معامله شما، و نیز نوع ملکی که مد نظر دارید در گروه های مختلف تقسیم شده در اختیار شما قرار داده شده اند. تمامی فایل های ملک های آگهی شدهقلهک همراه با عکس و مشخصات کامل در فایل ها موجود می باشد. قیمت املاک قلهک با توجه به محله، متراژ، نوساز بودن بنا و امکانات ملک متغیر می باشد.

بهترین مشاور خرید خانه های قلهک

مشاور املاک مسکن آکس بعنوان بهترین بنگاه مسکن در زمینه خرید و فروش خانه های محدوده قلهک، این منطقه را در محلات آگهی ها و فایل های خود موجود دارد. ما همواره در تلاش هستیم تا بعنوان یک مشاور املاک خاص در محله قلهک تهران، بهترین گزینه ها را برای جلب رضایت شهروندان و سرمایه گذاران، منتشر کنیم. به همین منظور پروژه ارتقای سایت خود را با نام املاک 2020 تهران استارت زدیم تا نقطه عطفی بر معرفی برند آکس هوم باشد.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قلهک محله پر قنات دیروز محله لاکچری نشین امروز

رکود مسکن و ضررهای میلیاردی