سکوت و آرامش در قلب تهران

 

محله دزاشیب

محله دزاشیب تهران، ازجمله محله هایی است که از تاریخ بسیار جذابی برخوردار میباشد. در این محله قدیمی و بااصالت تهران، کوچه های بسیار قدیمی وجود دارند که به نام های کوچه قورباغه و کوچه لشان شناخته میشوند. علت نام گذاری کوچه قورباغه به جهت، قرارگیری استخر ها و آبگیر های فراوان در این کوچه بوده، چراکه قورباغه های فراوانی در این استخر ها زندگی میکردند.

آپارتمان های دزاشیب بسیار زیبا و لوکس هستند که از معماری بسیار به روزی برخوردار میباشند. خرید آپارتمان در محله دزاشیب میتواند بهترین تجربه شما در معاملات ملکی باشد.

محله آجودانیه

آجودان در فرهنگ لغت به معنای صاحب منصب بودن در نظام است. محله آجودانیه در شمال تهران و در محله شمیرانات واقع شده است. این محله را با نام خیابان سباری نیز میشناسند. آجودانیه به محله های مهمی مانند اقدسیه، نیاوران و فرمانیه نیز دسترسی دارد. از مزایای زندگی در آجودانیه میتوان به امنیت و آرامش این محله اشاره کرد؛ آجودانیه همچنین از امنیت بسیار بالائی برخوردار میباشد. آجودانیه همچنین از بهترین مراکز رفاهی و مجتمع های بسیار لوکسی برخوردار است. با خرید آپارتمان در محله آجودانیه میتوانید راحتی و آرامش را به زندگی خود ببخشید.

مجموعه رفاهی ورزشی آجودانیه، مجموعه ای بسیار کامل بوده که امکانات بسیار زیادی را ارائه می دهد. وجود این مجموعه رفاهی بسیار در قیمت آپارتمان آجودانیه تاثیر گذار بوده است. قیمت آپارتمان های آجودانیه بسیار بستگی به متراژ، موقعیت قرارگیری و سال ساخت آپارتمان بستگی دارد.

​سکوت و آرامش را در منطقه 1 تهران پیدا کنید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قلهک محله پر قنات دیروز محله لاکچری نشین امروز

رکود مسکن و ضررهای میلیاردی