نگین تهران

امروز قراره نگین تهران بهتون معرفی کنیم،نگین تهران محله ای واقع شده در منطقه 1 میباشد. این محله در دسته بهترین محله های تهران قرار دارد.

محله الهیه

الهیه یکی از مناطق لوکس و اعیان‌نشین در منطقه 1 تهران است. محله الهیه در کنار محله‌هایی مانند تجریش، امانیه، زعفرانیه و محمودیه، جزو مناطق خوش آب‌وهوا و آرام تهران محسوب می‌شود که مکان‌های دیدنی بسیاری دارد. در گذشته این منطقه، باغ بزرگی متعلق به بانو فخرالدوله بوده است. او این باغ را تقسیم کرده و به فردی به نام میرزا جعفر الهی می‌فروشد و او این منطقه را الهیه می‌نامد.

خرید آپارتمان در الهیه

اگر شما برای سکونت یا سرمایه‌گذاری منطقه الهیه را انتخاب کرده‌اید یا به دنبال خرید آپارتمان در الهیه هستید، به شما تبریک می‌گوییم چرا که الهیه با وجود بافت‌ ساختمان‌ها و برخورداری از آب و هوای عالی به بهترین گزینه برای افراد سرشناس و اتباع خارجی نیز تبدیل شده است. برج‌ها و مجتمع‌های لوکس و عیان‌نشین هم‌چون نگینی در این منطقه می‌درخشند. با این حال هنگام خرید به این نکته دقت کنید که الهیه از مناطق شلوغ و پر ترافیک شهر تهران محسوب می‌شود.

دسترسی به الهیه

مهم‌ترین نکته‌ در خرید آپارتمان علاوه بر قیمت، راه‌های دسترسی به آن منطقه است. اگر شما قصد سکونت در منطقه الهیه را دارید باید به شما بگوییم که از بابت دسترسی به نقاط شهر چه با وسایل حمل و نقل عمومی و چه با ماشین شخصی نباید نگرانی به دل خود راه بدهید چراکه الهیه تهران از جمله محله هایی است که از دسترسی بسیار خوبی برخوردار میباشد. در ادامه به دسترسی های الهیه تهران پرداخته ایم.

برج های الهیه

یکی از برج معروف الهیه که در دسته گرانترین برج های الهیه نیز قرار دارد و به آن اشاره کردیم، برج دوقلو الهیه می باشد. این برج از جمله برج هایی است که دارای پنت هآوس می باشد و بلندترین برج الهیه دارای گران ترین پنت هآوس در تهران می باشد. در ادامه به بررسی برخی از برج های الهیه تهران بصور مختصر پرداخته ایم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

قلهک محله پر قنات دیروز محله لاکچری نشین امروز

رکود مسکن و ضررهای میلیاردی